Van lichamelijke klachten tot chronische aandoeningen

U kunt bij onze fysiotherapiepraktijken in Heerenveen en Tuk (Steenwijk) terecht voor onder andere de volgende aandoeningen:

Pijnklachten:

Spier- en peesklachten:

Gewrichtsklachten, lees ook Gewrichtspijn, hoe zit dat nou?:

Chronische klachten:

Overige klachten:

Onze fitnessapparatuur is zo gemaakt dat deze is in te stellen voor mensen die rolstoelafhankelijk zijn

Mensen met lichamelijke en/of geestelijke beperking kunnen bij ons terecht. Revalidatie behoort ook tot de mogelijkheden.

Kunt u niet op de praktijk komen? Dan komen wij bij u aan huis! Lees ook: Fysiotherapie aan huis nodig?

Doelgroeptrainingen:

Naast de medische fitness die u bij ons kunt doen, zijn er ook een aantal groepstrainingen.

Loopgroep Haskerbrug, lees ook: Klaar voor de start.. wandelen maar!

Elke dinsdag en donderdag is er van 13 tot 14 uur een loopgroep vanuit gezondheidscentrum Haskerbrug. Deze start op de parkeerplaats voor het gezondheidscentrum. Deelname is gratis, maar niet vrijblijvend. Dit betekent dat u gratis mee kunt wandelen, echter dat er wel verwacht wordt dat u met regelmaat zult komen bij de loopgroep. Er zijn 2 groepen, een langzamere groep (3,5-4 km per uur) en een snellere groep (4,5 - 5 km per uur). Kom gerust een keer mee wandelen om te kijken of het iets voor u is!

COPD groep, woensdags van 10-11 uur bij Fysiotherapie HIER! Heerenveen

Elke woensdag is er bij Fysiotherapie HIER! Heerenveen van 10-11 uur een COPD-groep. Fysiotherapeute Marieke van Dijk begeleidt deze groep. Het is een groep van maximaal 6 mensen met COPD-klachten. Door de kleine groep is er veel persoonlijke begeleiding mogelijk. Heeft u interesse? Meer informatie vindt u HIER!
Lees ook: Ik heb COPD, en nu? en Vergoeding COPD uit basisverzekering bij Fysiotherapie HIER!

Maak nu een afspraak